سوالات متداول

نحوه خرید کتاب از مؤسسه چگونه است؟

جهت خرید کتاب، آموزش یا مقاله ارائه شده در سایت مؤسسه آموزشی و پژوهشی بهمنیار نوین می توانید با پرداخت آنلاین براحتی و با امنیت کامل اقدام نمایید. در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید با تلفن 09127920179 تماس و یا با ایمیل khanali.bahman@yahoo.com و ad@bahmanyarnovin.ir مکاتبه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. امکان سفارش هر چند جلد و ارسال به تمام نقاط کشور از طریق پست امکان پذیر خواهد بود. “در تماس باشید”

چگونه در مقالات و کتاب های مؤسسه مشارکت نماییم؟

مؤسسه آموزشی و پژوهشی بهمنیار نوین ترتیبی اتخاذ نموده است، تا دوستانی که تمایل به مشارکت در مقالات و کتاب های این مؤسسه را دارند بتوانند از طریق تماس با تلفن 09127920179 و یا مکاتبه با ایمیل های khanali.bahman@yahoo.com و ad@bahmanyarnovin.ir اقدامات لازم را انجام نمایند.

چگونه با مؤسسه در کنفرانس های معتبر شرکت کنیم؟

علاقه مندان می توانند جهت تقویت روزمه علمی خود با شرکت در کنفرانس های علمی معتبر وزارت علوم همراه با ارائه مقاله با موسسه بهمنیار نوین همکاری نمایند. لذا کافی است با شماره تلفن 09127920179 تماس و یا با ایمیل khanali.bahman@yahoo.com و ad@bahmanyarnovin.ir مکاتبه نمایید.

آیا مؤسسه آموزش خصوصی نرم افزارهای اقتصادی رادارد؟

مؤسسه ٱموزش نرم افزارهای اقتصادی از جمله نرم افزار ایویوز را هم بصورت عمومی و خصوصی برگذار می کند که در صورت تمایل به ارائه آموزش بصورت خصوصی و یا بصورت گروه های منتخب خودشان در محل دانشجو هم وجود خواهد داشت. لذا کافی است با شماره تلفن 09127920179 تماس و یا با ایمیل khanali.bahman@yahoo.com و ad@bahmanyarnovin.ir مکاتبه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. 

آیا امکان ارتباط آنلاین با مؤسسه میسر است؟

علاقمندان می توانند در صورت نیاز به مشاوره و یا چگونگی دریافت خدمات مؤسسه با شماره تلفن 09127920179 تماس یا از طریق واتس آپ بصورت صوتی و یا تصویری از تمام نقط کشور یا خارج از کشور ارتباط بر قرار نمایند.

چگونه می توانم از موسسه کتاب، آموزش یا مقاله نمایم؟

.وارد پروفایل خود شوید.

2.محصول (کتاب، آموزش، مقاله) مورد نظر خود را جستجو کنید.

3.پس از انتخاب  روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

4. شما می توانید تعداد محصول،آموزش، مقاله را افزایش یا کاهش دهید .

همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد .

5. آدرس تحویل سفارش خود را با دقت انتخاب نمایید.

امکان تغییر یا ویرایش آدرس در این مرحله وجود دارد .

6. موقعیت آدرس خود را روی نقشه انتخاب کنید.

7.سپس آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید .

8. برای تکمیل خرید خود شیوه ارسال وبازه زمانی سفارش خود را انتخاب کنید.

9. هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی  پست محاسبه می شود.

10.هزینه ارسال سفارشاتی که توسط فروشنده به صورت مستقیم ارسال می شوند، در هنگام ثبت سفارش نمایش داده می شود.

11.در آخرین مرحله می توانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کنید. 

12.چنانچه کد تخفیف و یا کارت هدیه دارید در قسمت مشخص شده ثبت نمایید .

13. سفارش شما با موفقیت ثبت شد، سیستم به شما یک کد  پیگیری نمایش می دهد.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت موسسه شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  1. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  2. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
loading